maandag 14 december 2015

Kerst



De laatste keer dat wij een "zielig" boompje hebben, al is deze al iets minder zielig als de jaren hier voor. Anton wil volgend jaar als Tess het begrijpt een gewone normale boom. De boom is dit jaar versierd met oude engelenvleugeltjes ( die ik zelf oooooit vond op een rommelmarktje in de buurt, een doos vol voor een spot prijsje en waar ik nog elk jaar blij mee ben) vleugels van De Tweede Lente en antieke klokjes van De Woonwinkel, Marja en sjebbiez.com 
Alles in wit tinten.
Ik ben niet zo van het decoreren met kerst maar nu moest ik wel in verband met een geplande fotoshoot. Uiteindelijk ben ik erg toch happy mee.

Inmiddels druk met de toekomst, ik kan natuurlijk niet stil zitten. Morgen komt mijn nieuwe lens binnen en half januari heb een fotografie cursus bij mij thuis. Ik wil meer de techniek onder de knie krijgen en snappen waarom bepaalde foto's steeds mislukken. Daarnaast staan er wat accessoires op het verlanglijstje voor kerst voor de fotografie.

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Woensdag mag ik de slaapkamer af stylen en zal er nog een blog verschijnen. Zondag de laatste update op de website (gisteren ook nog een mooie update geplaatst voor wie dit heeft gemist) en dan straks 5 heeeeerlijke dagen vrij na kerst.

Fijne week
Groetjes
Sanne
www.serviesenbrocante.nl

5 opmerkingen:

  1. Niets zielig aan hoor, dat boompje. ......vind m lief.
    Succes met fotograferen.
    Liefs Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow - I usually do NOT like christmas trees, but this one with all the Patina around is so special. A piece of art.
    Happy greetings from Méa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je toch een fotografie cursus hebt gevonden, en nog wel thuis!
    Vind je boompje heel lief hoor!
    Groetjes , Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful ....I love the silver pot the tree is in. That extra glow says it all.
    All is calm all is bright.

    Xx God Jul

    Un Joyeux Noël

    Doré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf het altijd iets vreemds vinden... een boom in je huis met ballen eraan! Maar áls we dan toch aan de kerstboom gaan (hier een 'must' want zonder kerstboom vinden ze het geen kerst!), dan kies ik toch ook het liefste voor een flinke grote én echte boom...
    Wegens ruimtegebrek gaat dat dit jaar hier niet lukken en genieten we van de lichtjes in dat kleine (wel echte) boompje

    Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen