maandag 12 november 2012

Fotoshoot

Vorige week mocht ik een fotoshoot houden bij de eigenaresse van www.sjebbiez.com
Zij heeft een geweldige unieke stijl en heeft hele bijzondere spullen in huis.
Ik hoop de fotos te kunnen gebruiken in een boek die ik wil maken maar dat zal de tijd uitwijzen. Ik heb iig weer veel geleerd qua fotografie, je moet in een ander huis toch weer met hele andere dingen rekening houden dan in je eigen huis.
Hier alvast een voorproefje. Ik laat ze natuurlijk nog niet allemaal zien ;)







Ik heb ook weer veel inspiratie op gedaan. Ik wil ook unieke dingen in huis en een licht huis. Daarom sta ik nu totaal onverwacht en onvoorbereid onze keuken van bruin weer wit te verven....

een fijne week!

14 opmerkingen:

  1. Wauw.
    Daar wil ik ook wel eens binnen kijken.
    Gewldig.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou het is voor jou te hopen dat je niet iedere week op foto shoot mag anders blijf je schilderen ;p
    wat een mooi huis zeg ben benieuwd naar de rest van de foto's .
    vind deze al erg mooi dus missie geslaagd lijkt mij.

    succes met je schilderwerk .
    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zo'n fotoshoot en wat heb je er prachtige foto's gemaakt.
    Die laatste met de vleugels vind ik super.
    Succes met de schilderklus.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's......dat huis zou ik ook wel willen bekijken.
    Succes met het maken van je boek.
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je hebt je best gedaan ,mooie plaatjes !
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, bij iemand binnenkijken, geeft je altijd weer nieuwe ideeën! Ja en als je dan iets hebt gezien, moet het thuis ook meteen veranderen, dat ken ik!
    groetjes,
    Bertha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, je pakt het wel meteen rigoureus aan om je keuken te verven! Maar wel heel leuk natuurlijk, een nieuwe look. Mooie foto's!
    Groetjes
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een inspiratie. Mooi die fotoshoot. De sfeer komt heel mooi over!!

    Lieve groet en succes met je keuken....

    Alms

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow dit is inderdaad een heel bijzonder sfeertje..echt heel mooi. succes met schilderen
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, mooie foto's! Ik volg je sinds kort ook op facebook, erg leuk om gedurende de dag die prachtige brocanteplaatjes tegen te komen, kan m'n hele dag weer goedmaken. Meteen weer lekker druk je keuken aan het verven... leuk hoor, ben benieuwd naar het resultaat ;)
    Fijn weekend! Groetjes Bertine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's en ik ben benieuwd naar je keuken...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen