zaterdag 7 juli 2012

Tuin

 Vanochtend vroeg al een rondje onkruid in de tuin gedaan, het word hier tussen de schuttingen zo warm dat je er op tijd bij moet zijn. Toen ik het plaatje hier boven zag moest ik mijn camera even halen. Zo mooi hoe de druppels precies het model van het blad zijn gevolgd. Helaas is de foto niet heel scherp. Hieronder nog wat close ups van bloemen beestjes en ander spul. Ik lees meestal geen tuinblogs maar deze foto's wilde ik toch even delen. Een heel fijn weekend!











8 opmerkingen:

  1. Prachtige bloemen....dit is genieten.....op de vroege morgen.
    Fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schöne Bilder:)))Wir kommen am 27juli -2september nach Holland.Seid ihr da oder in den Ferien?Sonst schauen wir Vieleicht mal schnell vorbei.Grüß mir Mama Papa und Anton und den kleinen Wauzi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit Sanne! P.s ik heb de spullen allemaal mogen ontvangen en ik ben er erg blij mee. De geweien zijn ook prachtig! Binnenkort zal je ze wel op foto's hier tegenkomen. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's heb je gemaakt hoor.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor!!...fijn weekend...liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap voor je mams hondje...zielig zeg...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige bloemen! Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen