donderdag 2 september 2010

Hmm handel of eigen?

Pff, dan ga je op jacht voor handel en uiteindelijk wil je het liefste alles zelf houden. Servies he, waarom heb ik daar toch zo'n zwak voor.

3 prachtige schalen van society en regout. De laatste kende ik helemaal niet, heel apart waaiermodel aan de binnenkant. En mega
groot! Allemaal lekker bruinig en vlekkerig. Hmm wat doe ik nu
online zetten? Of naar de keuken?

Ik kocht ook 2 platte borden van regout, met een prachtige rand en hoewel niet goed te zien op de foto, ze lopen van binnen naar buiten steeds donkerder vlekkerig uit echt prachtig. De ovale schaal heeft een heeel apart merkje, boven het merkje van society staat een haan. Dit heb ik echt nog nooit gezien, met het idee goud in handen te hebben deze dus ook maar meegenomen. Straks maar even googlen.

En dit dan? Geweldig toch, allemaal mega oude flesjes in allerlei
maten en soorten en kleuren. Sommige met letters, sommige met dop, sommige met een witte glans sommige plakkend(brr)..

Uiteindelijk ook nog een leuk blik, amandelschuitjes en een prachtige spiegel gevonden. Ik kan beschadigde spiegels nooit laten staan, met van die "pikjes" eruit. Zooo mooi, en zo'n heerlijk sfeertje, ook lijkt ons minihuisje dan misschien iets groter.

Na lang wikken en wegen uiteindelijk besloten dat ik het servies zelf mag houden.De flesjes gaan online, het blik moet online en de spiegel ben ik nog niet over uit. Maar het servies blijft. Dat zorgde ervoor dat ik gisteravond om half 11 nog bezig was om mijn servieskast om te pakken. Want ja hij is nu eigenlijk toch wel echt vol! Ach ja en als je daar toch mee bezig bent, dan direct maar even een stofdoekje erdoor.

Binnenkort foto's van de keuken, nu eerst weer nieuwe spulletjes op de site zetten. Ik hoop dat ik zaterdag wat bekenden tegenkom op de fair, gelukkig ben ik morgen vrij dus kan ik in alle rust inpakken.
Alvast een fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. Eerst thuis en daarna in de winkel, dat blijft lekker afwisselend!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooie spulletjes op de kop getikt,prachtige schalen en kan me voorstellen dat je het liefste alles graag wilt houden.

    succes as zaterdag met de fair.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schaal met die mooie randen op de laatste foto's is echt mooi! Bofkont dat je het zelf kan houden!
    Mooie dingen weer hoor, veel plezier ermee.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie schalen, ik zou er bijna jaloers op worden....
    Het wordt stapelen in je kast :-)
    Fijn weekend
    groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou er echt geen afstand van kunnen doen zo mooi allemaal, die schalen de spiegel het flesje kwijl kwijl prachtige vondsten, liefs irma en een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes zeg.. oude spiegels zijn zeker erg leuk! Veel plezier op de fair..

    Gezellig weekend!

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen