dinsdag 27 juli 2010

Mams Huis, tuin en winkel


Dit keer wat foto's van de buitenkant. Mam en pap hebben
een enorm stuk tuin erbij. 1 a 2 keer in de week ga ik hier
wel heen om even aan het "hokjes" gevoel van ons te
ontsnappen. Pap en mam zijn bijna de hele zomer buiten te
vinden. Sinds ze een afdak hebben aan de garage zijn ze hier
in de lente en het af en toe regenachtige najaar ook nog te
vinden.
Als je aan komt rijden op het laantje, weet je toch direct
al dat het hier 1 en al sfeer roept, ademt en ruikt toch?

1e foto hierboven is de voortuin, bij de tweede foto sta ik
nog niet eens in de verste hoek van de tuin. Derde foto;
mama geniet van haar enorme volle bossen hortensia's.
Ik leer veel van tuinieren van mama, vind het ook super om
te doen! Soms ben ik weer eens supertrots over een plant
die waarschijnlijk van de buren is overgewaaid is en heel
groot is gegroeid, moet zij me weer vertellen dat het onkruid
is.

Dit is een klein deel van wat je ziet als je hun keukenraam
uit kijkt. Wat een luxe niet?!

De grote vijver is 1 van papa
zijn hobby's. Hij zit natuurlijk
vol koikarpers.







Dit is dan de ingang van mama's nieuwe winkel. Ze had eerst
de winkel in het tuinhuisje maar groeide hier al snel uit.
Papa heeft voor haar toen een stuk bij de afdak aan gebouwd
Kroonluchters erin en klaar sfeerwinkeltje.
Ze is elke zaterdagmiddag van 13:00t/m18:00 geopend en als
het bordje "open" bij de weg hangt.
Volgende keer ga ik nog wat losse sfeerplaatjes plaatsen.




9 opmerkingen:

  1. wat wonen ze prachtig!!!!!
    als je me zoekt..
    ik heb een andere blognaam..
    groet Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze wonen écht zo heerlijk! Elke keer weer verbaas ik mij over de rust, de enorme weidsheid eromheen en de prachtig onderhouden tuin.
    Je boft maar dat je in zo'n omgeving bent opgegroeid.
    Mooie foto's hoor!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om mee tegnieten van de tuin, de prachtige sfeer en de ruimte,

    Je ouders hebben het goed voor elkaar, wat ziet het er mooi uit,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige plaats om te wonen. En mama op de foto, weet je.... ik vraag me nu echt af wat jullie leeftijden nu zijn. Maar super dat je zo geniet van het huis van je ouders.
    Bedankt dat we steeds mogen meekijken.

    Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig huis !!! en die tuin ....en de winkel .....leuk hoor.......fijne dag morgen ...liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, ik ben 21 en mama is 50. Wat dacht je dan? :P

    Mooi he :) ben nu ook heel erg verwend, wil ook zo snel mogelijk zo wonen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi, geniet maar lekker van de vrijheid daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sanne en Janneke..

    Want Janneke zal dit vast ook wel even lezen toch ????

    Wat is dit GENIETEN !!!!!!
    Wat wonen je ouders heerlijk !!!! en wat een lekkere stek voor jou Sanne om even lekker te ontspannen !!! Super !!!
    En ik ben nu al weg van mama haar Hortensia,s ik ben n.l ook een Fan van deze prachtige bloemen.
    Nu ik dit heb gezien kom ik zeker nog naar Nuzzelspul !!!

    Dus Sanne,.... tot gauw !!

    Groetjes van Dicky Marie.....ook aan je Mam !!!

    Dooeeggg !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oohhh, wat een prachtige plek om te wonen , wie zou dat niet willen ....?

    Ik begreep van je dat je moeder wel thuis en open is aanstaande vrijdag en jij ook . Zou je mij willen mailen voor jullie adressen dan probeer ik een beetje de tijden aan te geven dat we ongeveer bij jullie zijn .
    mailadres is: geapiersma01@gmail.com

    alvast bedankt ! hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen