donderdag 22 juli 2010

Mama's Woonkamer


Het is mijn droom om een eigen tijdschrift te beginnen,
niet te groot en uitgebreid, maar bijvoorbeeld foto's van
spullen die ik mooi vind, huizen die ik mooi vind. Het zou
helemaal leuk zijn om foto's te maken van huizen waar ik
advies heb gegeven of iets van mezelf heb toegevoegd.


Ik help af en toe bij mijn moeder in huis, meestal kan ze
dit zelf al heel goed maar af en toe help ik een handje.
Bij mijn tante heb ik ook al geholpen, en bij een vriendin
mocht ik ook het 1 en ander veranderen en toevoegen.

Ik ga nu af en to
e een blog plaatsen van kamers in mama's
huis of (graag zelfs) andere huizen waar ik iets mag doen.



Deze foto's heb ik gemaakt bij mijn ouders, mijn vader is
heel handig! Mama vraagt en papa kan het maken, ideaal!

In de woonkamer heeft ze vooral wit/crème en rood tinten.
Het leuke is dat ze in elke kamer een andere kleur heeft
maar als basis komen altijd wit en crème terug, hierdoor
loopt het allemaal mooi in elkaar over en blijft het rustig
overkomen. Haar kroonluchters zijn geweldig, en zo'n bedstede
kast gemaakt door papa wil iedereen toch wel!
Geniet van de foto's en neem een kijkje in haar winkel!



8 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit hoor..........!!maar welke winkel heeft jouw moeder dan......lieve groetjes Ria......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje wel :)
    Nuzzelspul, daar op kun je haar vinden op marktplaats, heeft nog geen site. Daarom zet ik af en toe wat van haar online

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit en leuk om er te fotograferen! Zomerse groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ouders hebben echt het prachtigst ingerichte huis wat ik ooit heb gezien! Vooral van de keuken en de serre (noemen jullie die zo?) ben ik helemaal weg.
    Zaterdag weer naar je moeder toe, ben benieuwd of er weer leuke nieuwe dingetjes zijn!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, je kan het wel. Lijkt mij ook heel leuk om hiermee bezig te zijn.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt Sanne voor het plaatsen van de foto's. We vinden ze prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heee Sanne,..

    Natuurlijk even de foto,s bekeken EN... nu weet ik het ZEKER !!!
    Ik kom toch ECHT binnekort langs en natuurlijk wil ik heeeeel graag een bezoekje aan Janneke(mamma) haar winkeltje(Nuzzelspul) brengen want ik zie het nu al,....ik koop de winkel LEEG !!!!

    Groetjes van mij Dicky Marie
    ook even aan Janneke doen hé !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sanne,

    Ik krijg inderdaad geen mailtjes terug.
    Ik heb het via je site verstuurd.
    Heel vreemd.
    Misschien kun je mij even mailen op mijn andere mail adres brocant@live.nl
    Heb je al iets van Thea gehoord wanneer ze het flessenrek komt halen?

    Paulien
    www.debrocantegans.nl

    BeantwoordenVerwijderen